basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

فعالیتها و نظرات و دیدگاههای بسیجیان محله بوستان اصفهان

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


رییس پلیس فتای استان سمنان سهم هزینه های ایجاد امنیت در مقابل هزینه های توسعه فاوایی بانک ها را بسیار ناچیز دانست و تاکید کرد: امروزه بانکی می تواند پیشرو باشد که موجبات جلب اعتماد مردم و سرمایه گذاری بیشتر را فراهم کند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی در همایش سراسری کارکنان بانک ملی استان سمنان که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شده بود، به معرفی پلیس فتا، شرح وظایف، ماموریت ها و اهداف و چشم اندازهای این پلیس پرداخت.وی در ادامه به نقش و عملکرد بدافزارها و ارایه راهکارهای ارتقای امنیت شبکه پرداخت و در خصوص امنیت کارت بانک ها گفت: مد نظر داشته باشید که اطلاعات حساب، مهم تر از خود کارت بانک است، پس در نگهداری آن دقت شود.
وی با طرح این سوال که آیا می دانید در صورت تحصیل رمز و شماره حساب افرادمی توان از آن در بستر اینترنت بسیار سوء استفاده کرد؟ به ارایه توصیه هایی در خصوص درگاه های بانکی، بالا بردن سطح امنیت بانکداری الکترونیکی، بالا بردن امنیت دستگاه های ای تی ام و عابربانک ها، فعالسازی سامانه پیامکی و اطلاع رسانی به موقع به صاحبان حساب همزمان با تراکنش حساب هاپرداخت.

  • ۹۳/۰۸/۲۲
  • احمد رضا نصر ازادانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی