basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

فعالیتها و نظرات و دیدگاههای بسیجیان محله بوستان اصفهان

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد برخی وزرای اقتصادی دولت، گفت: وزرایی که ۱۰۰۰ میلیارد دارایی دارند، متوجه درد شرمنده شدن مردم مقابل فرزندان‌شان نمی‌شوند.


حسین طلا در گفت‌و‌گو با فارس، ضمن بیان این که در رابطه با فرهنگ‌سازی خوب عمل نمی‌کنیم، افزود: در مورد نان، شکر، نوشابه و دارو سه تا شش برابر کشورهای دیگر و در مورد تخم‌مرغ و شیر یک سوم جهان مصرف داریم. البته یک زمانی در رابطه با مصرف نمک یُددار و یا واکسیناسیون یا بستن کمربند ایمنی فرهنگ‌سازی‌های بسیار خوبی انجام شد.
این نماینده مجلس با اشاره به وجود تفکری در دولت که معتقد است بدون غرب نمی‌توان به شکوفایی اقتصادی رسید، افزود: وزارت کار می‌گوید من متولی ایجاد شغل نیستم. قبول! بالاخره شما متولی نگهداشت شغل که هستی. متولی حمایت بین روابط کارگر و کارفرما که هستی. اما امروز شاهدیم 7500 کارگر شرکت دخانیات در حال از بین رفتن هستند. 
طلا با بیان این که دولت با طول دادن مسکن مهر هزینه‌ها را به شدت بالا برده است، گفت: وقتی کسی به طرحی اعتقادی نداشته باشد و بگوید مسکن مهر مزخرف است، نباید در اینجا انتظار معجزه داشت. زمانی می‌توانید بگویید طرح بدی است که جایگزین خوبی برای آن معرفی و اجرایی کنید. آقای رئیس‌جمهور در گزارشی به شدت با مسکن مهر مخالفت کرد اما نظر مردم را نپرسید.
وی افزود: کسی که منزلش در برج چند صد متری پلوتونیوم و متری حدوداً 25 میلیون است، دامادش مازراتی سوار می‌شود و 5 کارخانه دارد و مسکن مهر به اندازه انباری خانه اوست، طبیعی است که برای یک انباری هزینه‌ نمی‌دهد. اما آن طرف مردمی هستند که فقط با یک واحد 60 متری به آرزوی داشتن سرپناه می‌رسند. وزرای هزار میلیاردی متوجه درد شرمنده شدن مردم مقابل فرزندانشان نمی‌شوند.
حسین طلا گفت: دولت یازدهم از همان ابتدا که روی کار آمد، این ژست را گرفت که هر کاری که دولت قبل انجام داده بد بود و باید لغو شود. علی‌الظاهر یکی از معیارهای کارشناسی این است که دولت قبل این کار را کرده یا نه؟ اما بعضی‌هایش را نتوانست تاب بیاورد، مثلاً از طرح سفرهای استانی انتقاد کرد و گفت که این چه کاری است که مردم دنبال آن می‌دوند؟یا بعضاً می‌گفتند کسی در دولت حاشیه ایجاد کرده است، خب الان مگر حاشیه‌سازی در این دولت نیست؟ دولت که اساساً کاری به این حرف‌ها ندارد و در حال پیش بردن فعالیت انتخاباتی خود است. آقایان جهانگیری و نوبخت شخصاً وارد موضوع انتخابات شدن


rasadnokteh.blog.ir
  • ۹۴/۰۵/۱۵
  • احمد رضا نصر ازادانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی