basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

basijmalekashtar

فعالیتهای بسیج و بسجیان محله بوستان اصفهان

فعالیتها و نظرات و دیدگاههای بسیجیان محله بوستان اصفهان

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پاسخ حضرت استاد حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی دامت برکاته به سوال سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد صلی الله علیه و آله و سلم؛ احتراما به استحضار می رساند، سازمان شهر داری‌ها و دهیاری‌های کشور در نظر دارد جمله‌ای از مرجع عالیقدر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی با این مضمون «من پنجاه سال است دارم اسلام می خوانم، بگذار خلاصه اش را برایت بگویم: واجبات را انجام بده به جای مستحباتت، تا می توانی به کار مردم برس، کار مردم را راه بیانداز، اگر کسی در قیامت از تو سؤال کرد، بگو فاضل گفته بوده را، به تعداد مناسب چاپ و در شهرداری‌ها  و دهیاری های کشور توزیع نماید. خواهشمند است نظرخود را در خصوص تأیید و صحت مطالب بالا بیان نمایید.

 

بسمه تعالی

بعد السلام والتحیة : در اسناد موجود دراین دفتر عبارت ذکر شده موجود نیست، لکن با توجه به اینکه ناقل محترم  موثق و مورد اطمینان اند باید روشن باشد که این مطلب نسبت به مسئولین مهمی است که در نظام اسلامی باید تمام همت خود را صرف خدمت به مردم خصوصا مستضعفین بنمایند و معظم له رضوان الله علیه نسبت به این مطلب تأکید فراوان داشتند و در ملاقاتهای خویش با مسئولین محترم نظام نسبت به  توجه بیشتر بر مردم و خدمت به آنان تأکید فروان داشتند انشاء الله موفق باشید.

محمد جواد فاضل لنکرانی.25/3/88

 

  • ۹۴/۰۵/۲۹
  • احمد رضا نصر ازادانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی